#57. TAG po raz drugi :)

     Dzisiaj kolejny raz zostałam otagowana, tym razem jest to tag - 7 faktów o mnie ;) Otagowała mnie Kamila, za co bardzo dziękuję ;)




     Korzystam jeszcze z wolnego wieczoru niedzielnego, jutro możliwe, że pokażę Wam parę zdjęć, które zrobiliśmy dzisiaj na spacerze po Lublinie ;) 
  

     1. Przez TŻ zainteresowałam się rzeczami, o których wcześniej w życiu bym nie pomyślała - samochody, silniki, trochę nowinek, napraw ,,domowych'' ;) 

     2. Nie umiałam totalnie gotować, dopóki nie poszłam na studia. Od roku kocham gotować! :) Mogłabym spędzić cały dzień w kuchni, żeby wszystkim dogodzić. ;)

     3. Jestem osobą strasznie niezdecydowaną, najchętniej zatrudniłabym kogoś do podejmowania ze mnie decyzji. I jest to problem sięgający spraw od tego, co ugotować na obiad, do tego, czy wybrać to, czy to, bo od tej sprawy będzie zależała moja przyszłość. Nie lubię decydować i później pluć sobie w brodę, wolałabym kogoś innego opierdzielić.

     4. Cierpię na straszny przyrost ambicji nad siłami. Uwielbiam nawalić sobie zajęć i potem narzekać że jest ciężko, nie mam czasu i nie daję sobie rady. Kiedyś była to szkoła, korki, tańce, potem tenis ziemny, wolontariat, Młodzieżowa Rada Miasta, w liceum spasowałam, a teraz na studiach znowu zaczynam - studia, do tego nauka w studium zawodowym, plus z chęcią dorzuciłabym zespół tańca ludowego, który chodzi za mną od roku, ale jest to fizycznie niemożliwe.

     5. Tak, kocham taniec, tańczyłam w podstawówce, później problemy z kolanami za bardzo się udzieliły i zrezygnowałam. Przez 7-8 lat nic się nie zmieniło, nadal kocham taniec, jednak jedyna praktyka pozostaje w klubach i dyskotekach. 

     6. Marzyłam będąc dzieckiem o zestawie małego chemika - tak to się chyba nazywało, tak? Nigdy takiego nie miałam, w ostatniej chwili zdecydowałam się na naukę w liceum na profilu biologiczno-chemicznym, żeby na końcu wylądować zupełnie przypadkiem na chemii ;) Teraz bardzo się z tego cieszę :) 

     7. Tu miałam chwilę zawahania i totalnie nie wiedziałam co napisać, jednak wpadła mi na myśl rzecz, która ostatnio bardzo mnie cieszy - za 5 dni obchodzę drugą rocznicę z Ukochanym! :) Czas zleciał niesamowicie szybko, wydaje się jakby to było pół roku, a to już dwa lata *_*




     Powinnam otagować 15 osób, ale ze względu na to, że dużo osób już odpowiadało na ten tag, zapraszam do zabawy wszystkich, którzy mają tylko na to ochotę - znajomych, osoby, które mnie obserwują, nieznajomych zaglądających na mojego bloga... ;)



     Pozdrawiam i życzę miłego początku kolejnego tygodnia! 

     sm.

5 komentarzy:

  1. jej, też kocham gotowac :D ciągle szukam czegoś w necie albo w książkach kucharskich i testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przeglądnęłam jeszcze ani jednej książki kucharskiej :D jestem samoukiem ;)) wszystko na oko robię ;)

      Usuń
  2. Lubię tego typu posty :) można kogoś bliżej poznać :) mam nadzieję, że olejki zadziałają u Ciebie :) u mnie wypadanie bardzo się zmniejszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Punk 4 idealnie oddaje również moją cechę charakteru! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy :) Ja w listopadzie będę mieć 3 lata z Tż :D

    OdpowiedzUsuń