#82. Pierwsze wrażenia po spotkaniu lubelskich bloggerek :)

     Moje pierwsze wrażenie - wow! Takiego spotkania bloggerek to jeszcze chyba nie było! Nasze kochane organizatorki niesamowicie się spisały, a dziewczyny... No cóż - jesteście niesamowite! :) Dzięki za świetne popołudnie! Mam nadzieję, że znajomości będą trwalsze, a wyjścia na soczek, kawę czy piwo będą wskazane i mile widziane ;)
     Przy okazji zdjęć na pewno napiszę coś więcej, na razie słowa podziękowania za bardzo miły dzień i świetną atmosferę :) 


     Buziaki! :)

26 komentarzy:

  1. Mi też się bardzo podobało. Na prawdę wyszło super i widać, że dziewczyny się napracowały przy organizacji ;) Oby więcej takich akcji i powinnyśmy się wszystkie regularniej spotykać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baadrzo Ci dziękuję za wspólnie spędzony czas. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz to powtórzymy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, co ten Wibo od dołu na butelce ma numerek 14, ale pamiętam, że przy kodzie kreskowym był jakiś numer i chyba bodajże właśnie było to 350, ale ręki nie dam sobie uciąć, bo naklejka mi się wytarła po drugim użyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się bardzo podobało, teraz dodaję wszystkie Wasze blogi do obserwowanych:) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji wszystkich poznać, ale i tak było świetnie :D Dzięki dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkania blogerek zawsze są świetne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja też jestem zachwycona :)
    Było naprawdę reweeeeelacyjnie ;]
    Kurczę, siedziałyśmy później tak blisko siebie, szkoda, ze nie pogadałyśmy więcej, ale nadrobimy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda, ale myślę że niedługo spotkamy się na spokojnie żeby posiedzieć i ot tak pogadać ;)

      Usuń
  8. To było wspaniałe spotkanie:)
    Niezapomniane przeżycia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh szkoda, że musiałam wyjść wcześniej i nie zdążyłam poznać każdej z was. Następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to może jakaś foto relacja dla tych, których nie było? ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja za późno się dowiedziałam :( gdybym wiedziała wcześniej na pewno bym się pojawiła!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już nie mogę się doczekać kolejnych spotkań ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam o tyle dobrze, że mąż po mnie przyszedł i zaniósł karton z kosmetykami do bagażnika :) Spotkanie było niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bylo genialnieeee ;D sorry ze sie nie pozegnalam ale przy wychodzeniu mialam takie zamieszanie ze nawte zapomnialam pocztakowo rachunku zaplacic xDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie :) czekam na wielkopolski zlot ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pojemność mają małą na pewno :) Ale z wodą termalną już się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojj tez bym chciala na takie spotkanie pojechac.... moze kiedys.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Albo po prostownicy albo po rozjaśniaczu.. Na pewno w przyszłym miesiącu podcinam :) Więc już źle nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń