#316. Perełka wśród lakierów :)

         Dzisiaj do południa zadałam Wam zagadkę na mojej stronie na facebooku, jak i na instagramie, co to za cudo na zdjęciu poniżej:


          Wasze podejrzenia padły na lakiery Lovely, Colour Alike, CC Gift of sparkle, Orly Miss Conduct... Ale jednak to nie to, chociaż nie ukrywam, na takim zdjęciu można się pomylić i szukać wielu lakierów które wyjdą podobnie w takim zbliżeniu i z fleszem ;-) Zagadkę rozwiązuję i przedstawiam Wam perełkę wśród moich lakierów, która się nazywa Aurora :)




          To lakier firmy Zoya, do którego zapewne nie jedna lakieromaniaczka wzdychała po nocach. Ja również należałam do tej gromadki, która z uwielbieniem patrzyła na te lakiery. A to cudo to fioletowa baza z ogromem niestandardowych drobinek w sobie. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy, które bardzo fajnie utrzymują się na paznokciach. Jedna warstwa top coatu wystarcza do stworzenia idealnej tafli. 
          Drobinki zatopione w bazie w słońcu, jak i w sztucznym świetle ukazują swoją holograficzną moc, w innych warunkach mienią się na fioletowo i srebrno. Lakierem jestem oczarowana od samego początku, jednak jego cena mnie nieco przerażała. Szczęśliwie mogłam upolować ten lakier sporo taniej niż cena regularna, która wynosi około 40 zł za sztukę. 
          Co ważne - w składzie lakieru nie znajdziemy potencjalnie szkodliwych substancji - formaldehydu, toluenu, czy kamfory:


          A teraz zobaczcie jak prezentuje się na paznokciach w dziennym świetle:










         A jak Wam się podoba Aurora? Jesteście oczarowani podobnie jak ja? ♥




         Pozdrawiam serdecznie! ♥

39 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jest cudny ! :) Chociaż cena jest również wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie! Taka błyskotka na pewno ucieszy każdą kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie się prezentuje! Zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny kolorek!;) ślicznie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki on jest piękny! A fiolet kocham na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie! I nazwa "Aurora" idealnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny lakier! Muszę koniecznie zainwestować w pierwsza Zoykę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamooo... cudny! piękny! wzdycham.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna! sama mam z Zoya tylko piaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny lakier :) Efekt jest na prawdę extra ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ps. Obserwuję i zapraszam do mnie ;) http://lamode-caroline.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  13. przeuroczy, przecudowny, przegenialny... <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie fair - na twoich paznokciach każdy lakier wygląda pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, błyszczący fiolecik, świetnie wygląda na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nadal wzdycham... a paznokcie masz prze prze przeeecudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Podejrzewam, że przez to, że nie pociąga mnie zbytnio biżuteria uwielbiam takie błyskotki na paznokciach, czy powiekach. Pięknie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. powala na kolana ;)
    cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny! Chętnie bym go widziała w swojej skromnej^^ kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudownie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piekne paznokcie :) cudownie wypielęgnowane ! lakier tez sliczny :) !

    OdpowiedzUsuń
  23. Mo boziu... jest przecudny i zdecydowanie chce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow jaki śliczny kolorek i te drobinki

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt naprawdę cudowny :) Gdyby nie to, że od lat robię hybrydy to nie pogardziłabym takim kolorkiem. Szkoda tylko, że cena tak wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, ten lakier musi robić wrażenie na każdym :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny ten lakier, taki imprezowy :)

    OdpowiedzUsuń