#1.

     Na początek parę słów o mnie. ;-) Jestem 20-letnią studentką chemii środków bioaktywnych i kosmetyków, od zawsze uwielbiałam bawić się kremami, balsamami, odżywkami, wszystkim co można uznać za kosmetyki ;-) Zawsze też interesowały mnie składy zawarte na etykietkach różnych produktów, czytałam nie rozumiejąc nic a później próbowałam się sama ,,dokształcać''. Interesuję się wszystkim, co dotyczy włosów i kosmetyków, chemią i farmacją. 
     Tutaj chciałabym dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami dotyczącymi różnych specyfików, może leków i suplementów, z którymi miałam lub mam nadal do czynienia. Nowości kosmetyczne, stare i sprawdzone specyfiki, zdjęcia, opisy działania, recenzje, zdjęcia. 
     Mam nadzieję że chociaż paru osobom pomogę swoją wiedzą, może Wy mi pomożecie, polecicie kosmetyki warte wypróbowania. 
     Jeszcze dzisiaj lub już jutro pojawią się pierwsze informacje o kosmetykach, których obecnie używam. ;-) 
     Gorąco pozdrawiam i zapraszam do czytania!


     sm. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz