#215. Flormar, Long Wearing Lip Gloss, L422.

      Dziś przychodzę do Was z mini recenzją błyszczyka marki Flormar. Kuszący ciemny, zgaszony róż oznaczony jest jako L422, w dodatku do użycia zachęcają obietnice producenta dotyczące trwałości, błysku i efektu mokrych ust. ;-) 



       
       U mnie niestety lekko się pościerały napisy, ponieważ często noszę go przy sobie w torebce, lub w kosmetyczce ;-) Przezroczyste opakowanie idealnie ukazuje kolor i mieści w sobie 4,5 ml błyszczyka. Po odkręceniu ukazuje nam się dość specyficzny ale i bardzo wygodny w użyciu aplikator:


        Na aplikator nie nabiera się zbyt dużo produktu, łatwo nakłada się na ustach, nadając piękny blask, oraz lekki kolor. Błyszczyk sam w sobie jest dość gęsty i kremowy, ale nie przeszkadza to w użytkowaniu, nie powoduje wrażenia sklejonych ust. 

  


        Uwielbiam blask, oraz jednolitą warstwę, którą tworzy na ustach po dwóch pociągnięciach aplikatora, nie wchodzi w załamania, zjada się równomiernie, powoli tracąc na blasku. Zapach i smak ciężko zdefiniować, ale określiłabym go jako delikatny lub neutralny ;-)  
       Zaskoczyła mnie bardzo jego trwałość! Żaden błyszczyk nie utrzymywał się tak długo na moich ustach, jak ten! Po 1,5 godziny nadal jeszcze czuć jego cienką warstwę. Dzięki trwałości oraz konsystencji jest też wydajny. 


    
       Błyszczyk świetnie spisze się w dziennym makijażu, jak i tym mocniejszym, gdy postawimy na mocno podkreślone oko. 


       Za ten produkt zapłacimy około 15 zł oraz możemy go dostać w różnych wersjach kolorystycznych. 

      Na pewno będę rozpaczać kiedy go zużyję, ponieważ nie mam dostępu stacjonarnie do kosmetyków Flormar :(


      Co sądzicie o tym błyszczyku? Podoba Wam się taki efekt na ustach?  


      Na koniec przesyłam Wam Flormarowego buziaka! :) :*


16 komentarzy:

  1. piękny, mam nieco pomarańczowy odcień, ale tez go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem z niego zadowolona:) i również napisałam o nim recenzje wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk ma bardzo ładny kolorek :) A do tej pory nie miałam żadnego kosmetyku marki Flormar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ogromną ochotę wypróbować kosmetyki Flormar, podobno ich lakiery są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. super błyszczyk :D chyba kiedyś się na Niego skuszę. gdy tylko będę szukać błyszczyka koniecznie musisz się do mnie odezwać i przypomnieć mi o tym błyszczyku. Na razie nie będę kupować błyszczyku, bo ostatnio sobie już kupiłam i jak trochę go zużyję to wtedy na pewno skusze się na ten błyszczyk. Mam tylko pytanie czy bardzo skleja usta? http://lusia88.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń