#291. Joko, J136 Mystic Purple

            Dziś przychodzę z moim małym odkryciem - lakierem Joko J136 Mystic Purple. Kiedy ostatnio każdy lakier odłaził mi płatami po dniu noszenia, ten zadziwiająco dobrze trzyma się już czwarty dzień! :) Jedyne zauważalne ubytki to starte końcówki :) 

            Mystic Purple to, jak można się domyślić, klasyczny fiolet. Ale jednak nie do końca... :) Mimo, że fioletów w mojej kolekcji nie brakuje, to ten kolor mnie zachwycił, zwłaszcza na paznokciach ;-)


            Lakier znajduje się w specyficznej i dość charakterystycznej dla Joko buteleczce o pojemności 10 ml. Bardzo mi się podoba całokształt - kolor idealnie pasuje do charakteru opakowania :) 
            Gruby pędzelek, o dziwo, nie sprawił mi najmniejszych problemów przy malowaniu, a dwie warstwy w zupełności wystarczyły, żeby całkowicie pokryć płytkę paznokcia. 

            Muszę zwrócić uwagę na konsystencję lakieru - jest naprawdę przyjemna, ani gęsta, ani rzadka, wręcz idealna! :) Na paznokciach nie pojawiły się bąbelki powietrza ani smugi. 

             Na koniec postanowiłam dorzucić topper Essence Only purple matters, który pokryłam dwoma warstwami top coatu. 




            A oto efekt końcowy, jaki uzyskałam na paznokciach:








           I jak Wam się podoba ten lakier? Może wolicie go w zestawieniu z topperem Essence? ;-) 
          Znacie lakiery Joko? Co o nich sądzicie? ;-)

    


          Pozdrawiam! <3 

18 komentarzy:

  1. Ooo ale piękny <3 i fajny efekt daje ten z essence :) Świetne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś się z nim nie polubiłam sama nie wiem dlaczego bo u Ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie kolor, ale to ten top jak dla mnie wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne połączenie, jestem fanką fioletu na oku jak i na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, mnie tylko drażni ten pędzelek w lakierze

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii klasyczna czerwień i bardzo polubiłam ten lakiery, ten fiolecik jest cudowny i w połączeniu prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny ten fiolet :) u mnie ostatnio też coś się działo z paznokciami, żaden lakier się nie trzymał :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz cudowne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fiolet piękny, a w zestawieniu z topperkiem - daje efekt "wow" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakierów z joko jeszcze nie miałam, ale jak on pięknie błyszczy :o I z tym topem wygląda cudownie, świetny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor, lakiery Joko uwielbiam :) Masz cudne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń