#274. Exotic Encounters

        Ostatnio zamęczałam Was dość długimi postami, dlatego dziś coś krótkiego, paznokciowego ;-) W roli głównej ponownie lakier China Glaze Exotic Encounters, w duecie z matowym glitterem Wibo (nr 2). Wybaczcie lekko ciapniętą buteleczkę Wibo, dopiero teraz ją zauważyłam :D 




           W tym mani postawiłam na kolor, z delikatnym dodatkiem matowego glittera. Jak większość brokatów, tak samo i to cudo nałożyłam gąbeczką do makijażu. W końcu znalazłam dla niego idealne zastosowanie! :) 
           Jako że nie przepadam za matami, na koniec dołożyłam dwie warstwy top coatu. Efekt jaki uzyskałam możecie obejrzeć poniżej :) 







             Jak Wam się podoba takie połączenie? Lubicie takie kolory i delikatne zdobienia? :)) 




            Pozdrawiam! :*

17 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda- bardzo mi się podoba ten brokat

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pazurki ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, uwielbiam ten glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz paznokcie. Bardzo mi się podoba takie zdobienie. Chcę ten lakier Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u siebie nie lubię zieleni na paznokciach, ale u Ciebie pięknie się prezentuje :-) fajnie połączyłaś oba lakiery

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten lakier z wibo i do tej pory nie bardzo wiedziałam jak mogę go użyć, żeby było ładnie - teraz wiem :P Będę mogła ściągnąć pomysł-ale tylko na użytek własny?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ściągaj i na użytek własny, i gdzie Ci pasuje :D

      Usuń
  7. Kolor bazowy nie jest w moim typie ale w zestawieniu z wibo wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor i podoba mi się połączenie z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie to wygląda :) A ta zieleń to jedna z moich ukochanych Chineczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście bardzo mi się podoba ten kolor, aż chce się cieplejszych dni :)

    OdpowiedzUsuń