#284. Cukiereczki na paznokciach, czyli Elation Generation

         Słodkie, różowe, cukierkowe paznokcie? Czemu nie! Takie właśnie są po użyciu lakieru Orly Elation Generation ;-)

          Jest to intensywna różowa baza z milionem srebrnych drobinek, które w sztucznym świetle sztucznym pokazują swoją delikatną holograficzną naturę. Drobinki te nie są chropowate, nie wystają z bazy, rozkładają się równomiernie na całej płytce paznokcia. 
          Do pełnego krycia potrzebowałam 3 warstw, które wyschły zaskakująco szybko. Na wierzchu znajduje się jedna warstwa top coatu, po której uzyskałam piękną taflę.

         Jest to jeden z tych lakierów, który oczarował mnie od samego początku, a aplikacja i efekt końcowy zauroczył mnie do tego stopnia, że śmiało mogę określić Elation Generation jednym z moich ulubionych lakierów do paznokci! :) 





wybaczcie kłaczka, który przyplątał się do zdjęć :D




            Jak Wam się podobają paznokcie w tej wersji? Znacie lakiery Orly?;) 






           Przy okazji chciałabym Wam życzyć zdrowych i spokojnych świąt, smacznego jajeczka i mokrego poniedziałku! :) <3





          Serdecznie pozdrawiam! :*

12 komentarzy:

  1. Z lakierami Orly styczności nie miałam, O.P.I dla mnie okazał się przeciętny jak za taką cenę więc raczej nie eksperymentuje z lakierami z wyższej półki cenowej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem Orly ma przewagę nad OPIkami :) z Orlikami polubiłam się od pierwszego użycia :)

      Usuń
  2. Fajny kolorek, pewnie się ślicznie mieni w słońcu. Masz bardzo ładny kształt paznokcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaki cudowny! <3
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodko :) Orly tworzy piękne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ty wynajdujesz takie cuda *.*
    zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem, wpadną w oko i siedzą mi w głowie dopóki tego cuda nie dorwę *_* na ten lakier czaiłam się około roku ♥

      Usuń
  8. ciekawy kolor i ciekawy efekt :) wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń