#165. Kosmetyki mineralne?

     Pierwszy raz skusiłam się na kosmetyki mineralne, a raczej ich próbki dzięki uprzejmości Nef ;-) Małe zamówienie ze strony Amilie właśnie dzisiaj zostało odebrane do rąk własnych ;-) 

     

      Cała oprawa graficzna marki strasznie mi się podoba i liczę na to, że kosmetyki również przypadną mi do gustu :) A zamówiłam podkłady:


w kolorach od góry: Cardamom, Pine Nut, Cashmere, Cream Beige oraz Soft Honey. A także:


Puder transparentny Angel Dust i korektor w odcieniu Light ;) 


     Powiem szczerze, że jest to pierwszy mój kontakt z minerałami i jestem ich niesamowicie ciekawa. 

     A Wy używacie kosmetyków mineralnych? Może akurat nawet tej firmy? Polecacie jakieś konkretne techniki aplikowania tych kosmetyków? :) 




      Pozdrawiam! :)

12 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, mam nadzieję, że zamówione próbki przypadną Ci do gustu. Z mineralnych kosmetyów mam jedynie cień JOKO i puder sypki LOREAL. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze ;) ale chętnie się więcej dowiem :) czekam na jakąś notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, tyle do testowania tu masz :) ja trochę sie boję mineralnych, zawsze wydaje mi się,że nie dają aż takiego efektu wow,dlatego czekam na twoją recenzję :D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też ciekawa jestem ich efektu na buzi i czy będzie ,,wow'' :))

      Usuń
  4. Oo sama chętnie zamówię próbki bo nie używałam wcześniej takich podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie aż kusi do przetestowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz częściej słyszę o kosmetykach mineralnych i chyba przyszła pora na ich wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej firmy, ale zaciekawiłaś mnie ich kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo mineralny podkład baaaardzo by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie uzywalam, wiec jestem rownie ciekawa jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem ciekawa kosmetyków mineralnych

    OdpowiedzUsuń
  11. już drugi raz spotykam się z tą firmą i jestem strasznie ciekawa jak spiszą się te produkty :)

    OdpowiedzUsuń