#124. Ulubieni w styczniu

      Podsumowanie denka już było, więc kolej na ulubieńców minionego miesiąca ;-)

      A oto i oni:

1. Puder prasowany Madame LAMBRE:



     Po raz drugi mój ulubieniec. Pisałam o nim TU i TU, więc powtarzać się już nie będę ;) Póki co mój puder idealny.


2. Flos lek, Czekoladowa wazelina kosmetyczna do ust:



       Polubiłyśmy się zimową porą, obecnie nie rozstaję się z nią prawie w ogóle. Dobrze natłuszcza usta, pięknie pachnie, zostawia ochrony film. :) Moje usta powoli zaczynają wyglądać coraz lepiej :)


3. Lakier nawierzchniowy My secret, 104:


       Bardzo często bywał na moich pazurkach, dodaje uroku nie jednemu nudnemu kolorowi ;)


4. Sleek, Oh So Special:



      Ukochana paletka, idealna do wykonania zwykłego dziennego makijażu, mocniejszego wieczorowego, no i jak dla mnie - świetna do nauki :)


5. Zestaw pędzli Ecotools:


      Czym by była nauka bez odpowiedniego sprzętu, prawda? Pędzelkami jestem oczarowana, są świetne ;-) Nie zjadają kolorów, są miękkie, nie gubią włosia, mają świetne etui z lusterkiem w środku, no... rewelacja! :)))





       A jak Wasi ulubieńcy? Może macie swoje typy wśród moich faworytów? ;)




      Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Chyba sama w końcu zacznę kompletować te pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka oh so special to też mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OSS rządzi i wymiata ;)
    Zgadzam się że jest i na dzień, i na wieczór, dobra jakościowo i w ogóle och ach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier nawierzchni mnie kusi, w buteleczce wygląda cudownie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą samą wazelinę i sądzę, że jest ok

    OdpowiedzUsuń
  6. OSS zdecydowanie zasługuje na tytuł ulubieńca, u mnie chyba będzie miała taki przez najbliższy rok. :) Jest świetna, prawda? I te cudowne kolory... :)

    I muszę się kiedyś skusić na te "flejksy" z My Secret. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wazelina wygląda fajnie :) Gratuluję tej 4 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kiedyś sobie zakupić te pędzle - sporo osób je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny masz ten zestaw pędzli - już mówiłam, że zazdroszczę ? :D Lakier My Secret wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sleeka mam dopiero podstawową wersję naturalka, ale o tej też krążą już legendy :) A czekoladowa wazelina kusi KUSI! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowa wazelina? Me gusta!

    OdpowiedzUsuń
  12. czekoladowa wazelina to też mój ulubieniec grudnia i stycznia :) dzięki niej w końcu podobają mi się moje usta a szminki wyglądają na nich o niebo lepiej :)

    Sleek OSS to moja jedyna paletka, fajnie ułożona kolorystycznie, jeszcze bym chciała tylko Paraguaya :)

    A co do robienia planów: też tego nie robię, bo i tak się tego nie trzymam zazwyczaj, ale teraz kiedy mam prawie 3tyg wolnego i brak chłopaka u swego boku, powinno coś z tego wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać,że ulubieńcy skoro tak mało w opakowaniu zostało:) Moim faworytem styczniowym są perfumy puma I`m going :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ecotools'y wymiatają:) sama mam ten secik i kocham go:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę pędzli! Są świetne :)

    Sleek, och sleek, dlaczegóż nie można Ciebie kupić bez płacenia za przesyłkę ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wazelinkę mam pomarańczową i bardzo ja lubię;)

    OdpowiedzUsuń