#158. Roziskrzone nocne niebo nad Nowym Jorkiem!

     Uwielbiam latem oglądać rozgwieżdżone niebo. Teraz mogę oglądać je także na swoich pazurkach. Niektórzy już pewnie wiedzą kto będzie gościem dzisiejszego posta... :)
     Przedstawiam Wam moje niebo nocą:



     To lakier Sally Hansen z  serii Complete Salon Manicure. Zakochałam się w lakierze od pierwszego swatcha. ;-) Niedługo później miałam go już w swoich łapkach. 

     Buteleczka jest ogromna, piękna i taka... elegancka jak na mój gust ;) Po odkręceniu ukazuje się dość pokaźny pędzelek, którym mimo wszystko dość dobrze i precyzyjnie możemy malować pazurki:


     Lakier jest dość rzadki, a do idealnego krycia wystarczą 2 cienkie warstwy. Schnie bardzo szybko, nie smuży, a jego połysk jest boski nawet bez użycia topa. Z trwałością ciężko mi się określić, bo paznokcie maluję co 2 dni. :) Sally Hansen bez większego problemu utrzymałam przez 3 dni.
     Kolor jak widać to czerń. Ale nie jest to zwykła czerń! Jest pełna maleńkich drobinek, jak gwieździste niebo nocą ;-) Z resztą zobaczcie same:




     Co sądzicie o czerni na paznokciach? Lubicie? Czy ten lakier też przypomina Wam niebo nocą? :)))


     Pozdrawiam! 

16 komentarzy:

  1. ale fajny efekt!
    ale ja wole kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wNIEBOwzięta patrząc na te paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Efektowny, ale wolę pastele :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm :) pięknie się prezentuje na Twoich pazurkach :) czy na żywo drobinki są bardziej widoczne?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskakujący efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy lakierek. Podoba mi się nawet pomimo faktu, iż nie lubie czarnych lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor ;) Bardzo lubię czerń na paznokciach :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno na żywo wygląda jeszcze piękniej ! :)
    Takie lakiery z delikatnymi drobinkami na żywo są nie do opisania, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie!!! Tan lakier jest genialny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna alternatywa dla zwykłej czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam z tej serii kolor Calypso Blue i jestem mega zadowolona :) Mam nadzieję, że jak pójdę to w Pepco będą jeszcze jakieś inne kolory, bo cena była mega: 9,99. Nic tylko kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jej świetny chyba i ja się za nim rozejrzę

    OdpowiedzUsuń